OUTFIT | AFTERNOON SUN

14.7.13

Pictures by Bram van Essen


Good morning lovely! Heb je een leuk weekend tot nu toe? Ik moet eerlijk zeggen dat een avondje stappen vrijdag zijn sporen na liet op zaterdagmorgen. Daarom besloot ik me nog lekker een keer om te draaien en de dag wat later te starten. Het was natuurlijk te mooi weer om helemaal niets te doen, dus 's middags zijn we lekker gaan lunchen en wat gaan wandelen door de stad. Eindelijk hebben we de COS winkel bezocht, waar ik al zoveel over gehoord had. En natuurlijk heb ik een klein souvenir meegenomen. :-)

Vandaag staat er weer weinig op het programma: behalve genieten van het weer en het weekend natuurlijk. Wat zijn jouw plannen vandaag? Iets spannender dan die van mij? ;-)

Fijne zondag!
-xoxo-
JP

SUNNIES | SANDRO SHIRT | H&M SKIRT | ZARA SNEAKERS | NIKE

Translation: Good morning lovely! Hope you are having a great weekend so far? I have to say that I was a little hungover yesterday morning from a great party with friends on Friday. That made me sleep in a bit, but the weather was too nice to really do nothing all day. We went out for lunch and walk trough the city in the afternoon and finally visited the much-talked-about COS store. I obviously could not leave without a souvenir..(I will show you my purchase later.) :-)

Today I did not plan anything (again), except for enjoying the sun and the weekend. What are your plans for the day? Something more exiting probably? ;-)

Happy Sunday!
-xoxo-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for taking the time to leave a comment. I appreciate and read every single one of them. Talk to you soon! -xoxo-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...