OUTFIT | THE DAY AFTER

21.7.13

 Pictures by Bram van Essen


Goooooeeeeedemorgen jij! :-) Ben je een beetje aan het genieten van het super mooie weer? Gisteren heb ik de hele dag gedanst op Buiten Westen: een festival in het Amsterdamse Westerpark. Een super leuke dag, hoewel ik moet zeggen dat ik het festival zelf misschien wel het minst leuke festival vond waar ik ooit geweest ben. Maakt verder niet uit, want dansen met vriendinnen is natuurlijk altijd leuk, maar volgend jaar koop ik een kaart voor Milkshake. :-) 

's Ochtends was het best bewolkt, met een kleine kledingcrisis tot gevolg. Wat ik aan heb op de foto heb ik uiteindelijk 5 minuten voor vertrek nog omgewisseld voor wat luchtigers. Gelukkig maar, wat uiteindelijk was het hartstikke warm! Thank god voor weeronline.nl. ;-) 

Wat heb jij gisteren gedaan? Stad, strand of ook stiekem gedanst op een festival? 
Fijne zondag!
-xoxo-
JP

JACKET | ZARA TEE | MONKI JEANS | H&M SNEAKERS | ADIDAS

Translation: Goooooodmorning you! :-) Are you enjoying the extremely nice weather a bit? Yesterday, I spent my time dancing at Buiten Westen festival. And although dancing with friends is always nice, I have to say that the festival itself was not the greatest one I have ever visited. Next year I am buying myself a ticket to Milkshake festival. :-)

The weather was a bit cloudy in the morning, with the classic 'I do not know what to wear today' crisis as a result. I ended up switching the ensemble I am wearing in the picture just 5 minutes before leaving. Good choice luckily, because the weather turned out to be hot hot hot! Thank god for those weather forecasting apps. ;-)

How did you spend your Saturday? At the beach, in the city, or secretly dancing at a festival too?
Happy Sunday!
-xoxo-

2 opmerkingen:

  1. Oh leuke outfit! :) Ik heb gisteren niet echt heel veel gedaan, enkel gaan werken, geschilderd, en er was een plaatselijk feest :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leen! Klinkt ook goed! :-) Wat voor dingen schilder je? Ben benieuwd! Fijne dag vandaag!

      Verwijderen

Thank you for taking the time to leave a comment. I appreciate and read every single one of them. Talk to you soon! -xoxo-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...