Amsterdam Life | Instadiary (in het Nederlands! :-))

10.5.13


Het is weer tijd voor een instadiary! In Amsterdam is het nu volop lente en omdat ons appartement geen buitenruimte heeft zijn mijn vriend en ik vooral buiten te vinden in het weekend. Niet zo heel gek, want ruimte in Amsterdam is schaars. De meeste woningen hebben geen tuin en vaak ook geen balkon, iets waar we in de toekomst natuurlijk wel van dromen! 

Gelukkig is er in de lente altijd genoeg te doen in de stad. Er zijn volop festivals met veel lekker eten, muziek en mode. Als je van lekker eten houdt en in Amsterdam bent dit weekend, dan zou ik zeker even langs de Rollende Keukens gaan in Westerpark. Heel leuk!

Vanaf vandaag schrijf ik ook in het Nederlands. Een experimentje om te kijken of jullie dat leuker vinden! Laat het mij weten wat jouw voorkeur heeft, dat zou ik heel fijn vinden. :-)
Fijn weekend alvast! 
-xoxo-
JP


Translation: Guess it is time for an instadiary today! As Amsterdam is in full Spring mode now, and as me and the BF are not blessed with a nice balcony, I am spending my weekends outside the house. Like many Amsterdam citizens do actually, because only a few of us enjoy the luxury of a garden, patio or balcony. The great thing is that in April and May there are lots of events going on in the city and the best part is that most of them have to do with food, fashion and music! Happy weekend!
-xoxo-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for taking the time to leave a comment. I appreciate and read every single one of them. Talk to you soon! -xoxo-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...