HOTSPOT | AMSTERDAM ROEST

8.7.13

Pictures by Anne Stokvis


Hoewel ik niet zo'n vintage shopper ben, vind ik het idee erachter wel leuk: want waarom zou je goede kleding weggooien, terwijl je er iemand anders misschien nog heel blij mee kan maken? Je kan je kleding natuurlijk kwijt bij een goede vintage winkel, maar dan krijg je er vaak weinig voor terug. Wat je ook kan doen is een kaartje kopen voor Krijg de Kleren: een fashion event, waarop meiden hun kleding ruilen. 

Het werkt als volgt: jij levert je oude, maar nog wel mooie kleding in bij de organisatie en krijgt een aantal punten. (De punten worden berekend op hoe mooi de kleding die je inlevert is.) Een paar honderd andere meiden doen dit ook, waardoor er in no-time een enorme berg kleding in de rekken hangt. De kleding wordt gelabeld (met 'prijzen' van 1 tot 4), waarna je naar hartenlust kan shoppen in de pop-up vintage shop! 

Ieder half jaar (Krijg de Kleren heeft tussendoor ook nog andere edities) geven wij met Vers Vlees 020 het evenement een arty tintje. Dit keer samen met Youngblood & Fieldwork en Timbert van der Rijst. En deze editie was ook nog eens in Roest, mijn favoriete hangout in Amsterdam! Dus heb jij nog stapels mooie kleding in je kast hangen, die je niet meer draagt? Houd dan Krijg de Kleren in de gaten en kom volgende keer langs! Je houdt er namelijk ook nog eens een goed gevoel aan over: kast leeg, nieuwe kleding en geen financiĆ«le schade. ;-)

Dit weekend heb ik trouwens ook een profiel aangemaakt op Stylight.nl. Een super tof nieuw platform, waarop je al je outfits kan delen. Leuk als je mijn profiel natuurlijk heart! En laat het weten als jij er ook een hebt aangemaakt, dan zorg ik dat ik je in de gaten houd! :-)

Fijne maandag!
-xoxo-
JP

PS. Amber, de giveaway is voor jou! Net op tijd, maar wel aan alle criteria voldaan! Ik neem snel contact met je op.

JUMPSUIT | H&M SLIPPERS | BIRKENSTOCK SUNNIES | RAY-BAN

Translation: These are some pics of a Dutch fashion event that we decorated with some art yesterday. Fun part about this fashion event is the point is that you swap your clothes instead of shopping for them. ;-) The result: new clothes without having to pay. Great concept right?

What were you up to this weekend?
Happy Monday!
-xoxo-
JP


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for taking the time to leave a comment. I appreciate and read every single one of them. Talk to you soon! -xoxo-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...