Shopping | Nike Free Run 5.0

5.6.13

Picture by Raspberry & Rouge

Ik ben begonnen! Stiekem best wel trots op mezelf. Wat natuurlijk ook helpt zijn deze nieuwe Nike Free Runs 5.0's: een beetje knappe outfit maakt rennen al veel leuker. Wat rennen ook leuker maakt is het hebben van een trainingspartner. In mijn geval vrijwel onmogelijk, aangezien ik op de meest uiteenlopende tijden ga lopen. Een virtuele trainingspartner/coach is dan een uitkomst. Na wat Googelen vond ik de Belgische Evy Gruyaert. Te gek! Met veel plezier ben ik aan de eerste 30 lessen begonnen. Over 10 weken zou dat moeten resulteren in het 30 minuten aan een stuk kunnen hardlopen. Wish me luck!

Wat motiveert jullie om te gaan sporten?
-xoxo-
JP

Translation: I started! Yes! Pretty damn proud of myself actually. What helps making the process of getting back into shape a little bit easier are these lovely Nike Free Run 5.0s. What makes running a little bit more fun too is having a running partner. In my case, a pretty impossible goal because I tend to run at the weirdest hours. A virtual running partner/coach is a must though and a little Googling led me to the Belgian Evy Gruyaert. Amazing! I started the first 30 lessons and in 10 weeks I should be able to run 30 minutes in one go. Wish me luck!

What motivates you when it comes to sports?
-xoxo-

2 opmerkingen:

  1. Wat goed van je! Ik ben zelf inmiddels hooked aan hardlopen. Ik ben ong 7/8 weken geleden begonnen en na 5 weken heb ik met de 10km run meegedaan. Als je genoeg en hard traint (jezelf blijven pushen en niet meteen gaan wandelen als je moe wordt..) zul je merken hoe snel je conditie verbetert en werkt het een klein beetje verslavend.. ;) Je kunt ook op woensdagavonden met de Nike Club mee komen trainen, daar hebben ze ook beginnersgroepen, hartstikke leuk en een goede stok achter de deur :) Ik ben er ook altijd.

    Anyway, heel verhaal. Supermooie schoenen trouwens!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap! Best snel hoor na 5 weken al 10 km! En ik hoop inderdaad dat het een beetje verslavend is..lijkt me de beste verslaving die er is. ;-) Toen ik mijn schoenen kocht in de Nike winkel vertelde de verkoopster al over de Nike Club inderdaad. Ik train nog heel even samen met 'Evy', maar als mijn conditie iets beter is kom ik zeker een keer mee doen! Fijne dag vandaag en zie je bij de Nike Club!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for taking the time to leave a comment. I appreciate and read every single one of them. Talk to you soon! -xoxo-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...