AMSTERDAM LIFE | CLOSE-UP

10.8.13





Morning! Ook zo blij dat het zaterdag is? Voor mij is zaterdag altijd de fijnste dag van de week: wakker worden en nog twee dagen lang kunnen doen wat je wilt! Na een gezellig etentje met een van mijn besties gisteren heb ik een rustig weekend voor de boeg. Een beetje uitslapen, werken aan de blog en lekker eten. Fijner dan dat wordt het niet. ;-P

Maar eerst iets anders! Vanaf vandaag lijkt het mij leuk om ook een nieuwe rubriek op de blog te starten. Heel af en toe, gewoon om elkaar beter te leren kennen, lijkt het mij leuk om jullie vragen te beantwoorden. Je kan me alles vragen over mode, beauty, bloggen, maar ook over persoonlijke dingen. Zo leer ik beter wat jullie leuk vinden en kan ik jadepillar.com een nog betere blog maken.  En natuurlijk zal ik de vragen beantwoorden in een post of misschien wel in mijn eerste vlog!

Laat een vraag achter in de comment section of stuur hem in op Twitter (@jadepillar). 

Ik kan niet wachten op de eerste vragen! :-) Maar eerst een vraag aan jullie: wat is jouw favoriete dag van de week en waarom? 
Fijne zaterdag!
-xoxo-
JP

BLAZER | ZARA TEE | MONKI

Translation: Morning! Are you as happy as I am today? Because today it is Saturday, to me the best day of the week. Waking up and knowing that the next two days you are completely free to do anything you want! After dinner with one of my besties yesterday, I am going to spend my time relaxing, working on the blog and eating some good food. Good times guaranteed. ;-P

But first something else! From today on, just to get to know each other a bit more, I would like to answer your questions. Fashion, beauty, blog or life related: anything goes. That way I can learn about your interests and make this blog the best it can be. And of course, I will answer your questions in a post or maybe in my first vlog!

You can send in your questions by using the comment section in this post or via Twitter (@jadepillar). 

Can not wait to answer the first questions! :-) But first I want to ask you something: what is your favorite day of the week? And why?

Happy Saturday!
-xoxo-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for taking the time to leave a comment. I appreciate and read every single one of them. Talk to you soon! -xoxo-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...